Nutellaa08 Kızlar merhaba son adet tarıhım 25 kasım adetime 4 gün kala çok az peçeteye açık kahverengi leke geldi . Adet oluyorum sandım bekliyorum ama pede leke gelmedi hiç 2 gün bitti peçeteye az açık kahverengi leke geliyor .birde afedersiniz idrardan sonra 1 damla açık damlıyor Şuan regl 2 gün kaldı . Göğüslerim de hassaslık var , yüzümde garip garip sivilceler çıktı,hiç olmadığı kadar duygusalım. Eşimle muhabbet ederken belki 10 dk da 4 farklı duygu yaşıyorum😞 ağlıyorum hep .. Mayıs ayında düşük yapmıştım . Korunmuyorum acaba hamile olabilirmiyim 😞
Kalphanem Nutellaa08 belki de hamilesin canım sabret iki gün aynı gün sonuç veriyor testler , yap bakalım belki pozitif olaca hayırlı haberler alırsın inşallah 🤗
_peritozu Erken gebelik testi var adet gününden önce yapilan bi dene bence ya da adetinin geçmesini bekle.