Kızlar sanırum dün çatlama oldu evde değildim kaç gündür değerlendirenimedik ,çatlama olduğu zaman genelde ağrı oluyor oradan anladım dün çatlama olduysa bugünü değerlendirmem işe yarar mı az da olsa gebelik olma şansı olur mu normalde yumurtlama, çatlama ve ertesi günü ilişki oluyor ya oradan aklıma geldi bugün ovulasyon testi yaptım böyle çıktı
