La_Liberte Dorukxbatuhan bacak arasından bakıp üç çizgiyi gördüyse değişmez rahat olun. Haftanız iyi. Sağlıkla gelsin bebeğiniz ☺️
Dorukxbatuhan <a href=“https://mutluresim.com/image/njrTBo"><img src=“https://mutluresim.com/images/2024/01/10/njrTBo.jpg” alt=“njrTBo.jpg” border=“0”></a> <a href=“https://mutluresim.com/image/njrVqS"><img src=“https://mutluresim.com/images/2024/01/10/njrVqS.jpg” alt=“njrVqS.jpg” border=“0”></a> <a href=“https://mutluresim.com/image/njrh70"><img src=“https://mutluresim.com/images/2024/01/10/njrh70.jpg” alt=“njrh70.jpg” border=“0”></a> <a href=“https://mutluresim.com/image/njrKgl"><img src=“https://mutluresim.com/images/2024/01/10/njrKgl.jpg” alt=“njrKgl.jpg” border=“0”></a>
SemaR Dorukxbatuhan hayırlı olsun İnşallah Rabbim sağlıklı bir şekilde doğmayı nasip etsin kaç haftalık detaylı usgye girdin
Dorukxbatuhan La_Liberte valla bilmiyorum hep erkek demişlerdi süpriz oldu inşallah Allah büyük değişmez♥️
La_Liberte Dorukxbatuhan ya daha önce çıkıntı fotoğrafı vermişler size gördüm . Demek ki o başka bit şeymiş. Çünkü bu haftaki tahmin daha doğru olur. İki oğlunuz varmış . Şimdi de bir kızınız oluyor maşallah 🥰 nasıl içten istediyseniz gönlünüze göre olmuş 🌺🥰🧿
Mervenrrrr La_Liberte ya benimde bi oğlum var çok kız istiyorum aynı şu çıkıntı muhabbeti bendede oldu 12. Haftada çıkıntı çıkmış erkek gibi dediler ondan önce kız demişlerdi. Sizcee benim çıkıntı durumuda yanılmamıdır yaa? Doktor 16 haftada net söylerim dedi
Dorukxbatuhan Pinar000 farklı doktorlar erkek dedi bugün işk kez perinatolojiye gittim kız dedi hayırlısı olsun düşük riskim var hala
Yavru-kus Dorukxbatuhan peki canım sana 17. Haftaya kadar bacak arası resmi vermiş miydi %100 erkek demiş miydi yani
Vuralelif Dorukxbatuhan bana da devlette erkek özelde kız dediler erkek gibi hissediyorum ama bilmiyorum
Mervenrrrr Dorukxbatuhan ya banada kıza benziyor demişlerdi 12 de gittiğimde doktor çıkıntı çıkmış erkek gibi dedi sizce o çıkıntı durumu oldumu sizlerde de