Rabiakltk5 Spinal anestezi ile serklaj olucam dua edermisiniz korkuyorum bebeğime bişey olmaz inşallah
Hamidekose Rabiakltk5 canım icini ferah tut ..hiçbir sey olmucak insallah .. Hayırlı haberler . Senin için dua ediyorm .. bende 2 hafta önce oldum seni cok iyi anliyorm sen içini ferah tut hicbir sey olmucak insallah 🤲
Rabiakltk5 Hamidekose Allah razı olsun canım çıktım şimdi çok şükür iyiyim ama adet ağrısı gibi ağrım var
Hamidekose Rabiakltk5 çok gecmiş olsun canım taburcu olacak misn bugun ? Benimde sontam yoktuu .. ama beni tamamen bayiltti ondan sontam olmayabilir
Melekabdullah Rabiakltk5 benimde ilk gun olmustu doktorum Progestani 2ye cikar demisti iki yaptim sabah cok basim donunce biraktrdim ama sanirim dikislere baski oluyo ondan sonrasinda gecti zaten
Ys20 Hamidekose bendee genel anesteziyle oldum 1 hafta önce ama bana takıldı yaklaşık 7 saat falan kaldı sanırım her hastanenin her doktorun tedavi şekli farkli
Hamidekose Ys20 sen serkulajdan sonra gittin mi ilk muayeneye doktoruna ben 27 aralikta oldum henuz gitmedim 17 haftalik olunca gel bir şikayetin olmazsa dedi 2 haftam kaldi bekliyorum sabirsizliklaa 🙈
Ys20 Hamidekose o zaman sondadan çok şikayet etmistim sen böyle deyince iyi ki takmışlar diyorum şuan 😄😄
Ys20 Hamidekose normalde 10 gün sonra kontrole cagiriyolardi ama ben imza atıp serklaj olduğum gün çıktığım için 1 hafta sonra gel bakalım dediler yarın 8.gunum kontrole gitcem
Ys20 Hamidekose şikayetim olmasa da meraktan çatlar giderdim heralde ikinci serklajim ilkinde her hafta gidiyodum doktor illallah etmişti benden 🤣🤣
Ys20 Hamidekose inşallah teşekkür ederim ☺️ ilk serklajimda alttan değil karindan normal muayene yapılmıştı ama bu sefer doktorum farklı nasıl olur bilmiyorum 15+2 yım suan