Ayyseek sürekli yattım hiç kalkmadım diyemem ilk 1 hafta 10 gün hariç. Ama sonrasında özellikle ilk zamanlar hep dikkatliydim. Uzun süre ayakta kalmadım, iş hiç yapmadım her şeyi eşim hallediyo sağ olsun. Ben arada bi yemek pişiriyorum o kadar onlarda pratik şeyler. Ama eve de bağlı değilim istediğim yere gidiyorum genelde oturuyorum zaten gittiğim yerlerde. Çok uzun yürüyüşler yapmıyorum. Ama avm ye falan da gidiyorum yani dediğim gibi. Baktım yoruldum oturuyorum hemen bi yere bi yarım saat 1 saat mola veriyorum sonra kalkıyorum. Ama eskisi kadar da aktif değilim işte sürekli kontrollü, dinlenerek yaşıyorum ameliyattan beridir böyle devam ediyorum, baya da sonlara geldim zaten çok şükür. Bunlar tabi ki hep doktorumun kontrolünde. Ben çünkü tedbir amaçlı oldum acil bi durumdan dolayı değil. O yüzden çok yatağa bağlı değilim :)