Selam anneler bugün 21+6 olan hamileliğimde detaylı ultrason randevum vardı. Bebeğin suyu fazla çıktı bir de karın çevresi diğer oranlarına göre 1,5 hafta kadar önden gidiyor. Doktor anne yada baban da şeker var mı diye sordu. Ben de annemde var dedim benim diyabete yatkınlığım varmış ilerde şeker hastası olma ihtimalim çok yüksekmiş. Kanımda dolaşan fazla glükoz bebeği karın çevresi ve suyunun fazla olması şeklinde etkiliyormuş. Bu ya da buna benzer bi şey yaşadınız mı canım çok sıkıldı ya :(((