Kızlar cuma günü öğlen aşılama olacağım. Doktorum idrara sıkışık ol falan demedi. Tecrübelerinizi yazar mısınız ? Benim doktorum unuttu mu acaba demeyi ? Bir de burada okudum, aşılamayı çatalda yapıyorlarmış. Evde ilişkide bile belinize yastık koyun diyor doktorlar, çatalda hepsi akmaz mı? Kafamda bir sürü soru oldu