RM0 içim daraldıkça bazen inşirah suresini açıyorum dinliyorum dua okuyorum ve korkular kaygılar beynim ele geçirdiğinde hemen yürüyüş yapmak için dışarı çıkıyorum çok iyi geliyor diğer hamileliğimde de böyle yapmıştım sağlıklı sıhhatle inşallah Rabbim kucağımiza almayı nasip etsin 💕🙏🏼