Duygu_nur52 Bayanlar doktor sancıların yavaş yavaş çıkmaya başlamış dedi seni göndermiyorum 2 saat sonra telrar gel dedi yürüyüş yap dedi 37.+3 haftalığım bu sizce doğum belirtisi mi dünde böyle misket gibi bi akıntım geldi böyle yaşayan var mı