E01-ezgi 7 haftalık hamileyim anksiyetem olduğu için antidepresan kullanıyordum ama hamileliğimi öğrenir öğrenmez bıraktım kullanıp sorun yaşayan varmı
BusraTi36 E01-ezgi ben de aynı şekilde bilmeden kullandım şuan 19 haftalık hamileyim herşey yolunda gibi ama net bişey söyleyemeyiz tabi ki
Bay00 Merhaba bende kullanırken hamile olduğumu öğrenmiştim 27+5 olduk çok şükür bir sıkıntı yok doktor direk bırak demişti sizde doktorunuza sorun yine de direk bırakmak da bazen zor olabiliyor