Cemree995 Literary2508 merhaba ben de hareket azlığı şikayeti ile gittim. Dün boynuna 2 defa kordon dolanmıştı ciğer geliştirici yapıldı bugün sabaha 7.30 a kadar da 2 defa daha dolanmış acil sezeryana aldılar 8.14 de bebeğim dünyaya geldi şimdi küvezde
Smy38 Naisl az mesela hiç mi etmiyor önemli olan doktor saatte iki hareket takip etmem gerek.ben de 35 oldum ara ara korkuyorum ama doktorun dediği gibi takip ediyorum
Literary2508 Smy38 ilk gebeliğim sabah biraz vardı hareket şimdi yok gibi az az böyle anlamadım doktorum da bişey demedi
Elifdddd Smy38 bende 33+3 oldum hafif karın ağrısı bacak sızısı oluyor normal mi bebek hareket ettikçe vajinada batma hissediyorum hamgi ağrı normal bilmiyorum sıkıntı durum mu
Smy38 Literary2508 sürekli hareket etmez zaten benim de ilk gebelik her şeye korkuyorum ama stres yaptıkça daha kötü oluyor insan.ara ara dinle hareketini sola yat sekelri bişey ye.ona göre bak duruma zaten bişey olsa insan anlar
Smy38 Elifdddd canım doktorun dediği dinlenicne geçmeye ağrı sıkıntılı o durumda hastane gel.yani anormal bir ağrı olursa durma evde dedi.ben de alıştım çok yorulunca ağrıyor iş yapinca falan sonra dinleniyorum geçiyor.strese girme sıkıntı yoktur
Elifdddd Smy38 evet haklısın valla anlamadjm bacak sızısı böyle adet sızısk gibi biraz fazla yatıncada oluyor sağ salim gelsinler psikolojim bozuldu 🥹