Kızlar 35 haftalık oldum bugün muayenem vardı. 2800 gr olmuş kızım. İri bi bebek dedi doktor, 4leri de bulursa kesisiz dikişsiz çok zor doğurman dedi.
Henüz çatı muayenemi yapmadı 37de yapacağım dedi.
Her gün yürüyüş/squat önerdi, yapabilirsen perine masajına başlayabilirsin dedi. Hurmaya adaçayına da 37de başlarız dedi. Zaten mucize değiller diye ekledi.
Sizler neler yapıyorsunuz doğumun kolay olması için tavsiyeleriniz neler? Bu haftalarda bu kilolarda olan anneler bebekleriniz kaç kilo doğdu?