cennettemel Kizlar 37 haftalik hamileyim ama 35 le uyumlu bebegim 38+4 de doğumum olucak şuan 2700 38 haftanin basinda ciger gelistirici vurucak doktorum sizce bebek kuveze girermi
Nur_gnn cennettemel canım benm kızımı 38. Haftada aldılar 2700 doğdu bizdede karın çevresinde gerilik vardı çok şükür sağlıklı doğfu küvezede girmedi
Asya20203 cennettemel benim 40. Haftaya kadar doğmadı ama 36. Haftadan beri aynı kilodaydi son bir ay asla kilo almadı çok şükür normal doğumla 2800 doğdu şuan 3 yaşında gayet sağlıklı canım sorun olacağını sanmıyorum .
Midwife10 cennettemel canım kiloyla alakası olmaz ki benim bildiğim haftaya bağlı yapılmıyor aslında ama garantiye almak istemiş sanırım doktorun
Nur_gnn cennettemel iki hafta felan geriden geliyordu hatta şuan hamileyim bundada 20. Haftalarda gerilik var dediler şuan normal haftasına ulaştı