17.haftadayım ve bi kaç haftadır devam eden nefes darlığım var özellikle uzanır haldeyken artıyor çarpıntı şikayetlerim de var doktora gittim gerekli tahlil vs yapıldı ama bi sıkıntı çıkmadı sadece nabzım yüksek gebelik öncesinde hep vardı psikolog vs gereken her şeyi yapıyorum devam etmesi beni çok rahatsız ediyor var mı benim gibi olanlar🥹