umut0808 size şöyle anlatayım regl gecikmenin 4. Günü kan testi verdim. Negatifti. Onun öncesin de o kadar hamilelik belirtilerim vardı ki şok oldum dedim neyse psikolojikmiş demekki. Adet olurum diye kapattım konuyu. Ama bugün gecikmemin 9. Günü acaba geç döllenme mi oldu ? Yada şuan ben ne yaşıyorum 🙃 adetim hep düzenlidir hiç şaşmaz . Dün gece gelen o kahve akıntı neydi ? Hiç yaşamadığım şeyleri yaşıyorum bu yaşadığım durum ne adını da koyamıyorum