Merhaba beni sağlık ocağı bir kez hamileymişsiniz diye aradı kaydetti sonra hiç sesi cıkmadı. 8. Hafta falandı. Şimdi 21 deyiz. Bugün vitaminleri yazdırmaya gidicem mecbur ama tetanoz aşısını hatırlatim mi ben sizce geçen sene iş için tek doz olmuştum sanırım tekrar olmam lazım. Onlar gel aşı yapacaz falan demedi. Bilgisi olan yazabilir mi? Olunmalı mı sizce bu aylar mı uygun?