hepoyleolurzaten__ Kizlar bugün hastaneye geldim alttan da baktı üsten de ama ne bebek var ne kese 😑 yeniden beta hcg istedi bakicak başına gelen varmı
melikemstf hepoyleolurzaten__ ben yaşadım dış gebelik betanin yavaş arttığı zamanlar supheleniyorlar 2 günde bir ölçüm yaptırman lazım ama daha yeniysede oluşabilir kese ve bebek bı kaç haftaya umarım dış gebelik değildir 🙏🏻
Anneolmak38 hepoyleolurzaten__ Doktor niye böyle bişey söylemişki anlamadım beta degerinize baktım 700 küsür çıkmış bunu her doktor bilir kese 1500 değerden sonra görünür. Bazı doktorlar gerçekten felaket tellalı gibi gerçekten sinir oluyorum ya Sakın moralini bozma Stres yapma kendine 🌼 2 gün daha bekle tekrar beta hcg ver eğer sağlıkliysa zaten beta değerin 2 kat artması lazım ❤️
Swan97 hepoyleolurzaten__ artış nasıldı? 2günde bir iki kat gördünüz mü beta hcgde. Tek bir kere kan vermekle olmaz ki 7ocakta 700se bugun olsa olsa 1600dür. Erken konuşmuş bence doktor
2prensesannesiiii hepoyleolurzaten__ bu değerle kese görünmez canım bana da dr kimyasal ya da dış gebelik dedi sonuç 10+6 haftalık hamileyim korkma keseyi görürsün bidaha gittiğinde🙏🏻
2prensesannesiiii hepoyleolurzaten__ artışın yavaş mıydı canım ? Geç döllenmede de yavaş artıyor sonra düzene giriyor ama drlar direk kötüyü düşünüyor hiç geç döklenme gelmiyor akıllarına
Kizaniminanasiyiim hepoyleolurzaten__ siz daha 3-4 haftalık gözüküyorsunuz kese hemen gözükmez ki 6hafta da kese 7-8 hafta da kalp atışı olur
hepoyleolurzaten__ Swan97 ilk defa kan vermiştim bugün de kontrole geldim baktı kese de yok bebekte şimdi yeniden beta istedi sonuca göre araştırma hastanesine yönlendircek
erikarpuz hepoyleolurzaten__ bugünkü değerine baktım geç döllenme olmuştur gayet güzel artmış değerin
_almirasmom hepoyleolurzaten__ benım son reglım 2 kasım 9+6 yız artok 10 haftalık nerdeyse cocugun kolları falan olusmus hep yanı kendınızı takıp ettırın benımde bır dıs gebelıgım var tek taraflı kasık agrııs ve sıddetlı bel agrısı yapar lekenme baslar
Ylzsvnk Benim de dün beta 2964 düzenli 2 katı şeklinde artı kese yok dış gebelik diyorlar ama ne ağrı ne başka şey yok yatış verdiler yatmadımn
2prensesannesiiii hepoyleolurzaten__ canım 2 katı arttıysa sıkıntı yok güzel artmış hastaneye ne zaman gideceksin
naneliseker_ hepoyleolurzaten__ neye göre dış gebelik dedi ki :) sonuç gayet sağlıklı artmış. 700 lerde olan değerinde keseyi göremezdi zaten erken. Stres yapmayın 🥲🩷
hepoyleolurzaten__ naneliseker_ bilmiyorum kesin ve net dış gebelik diyo sen eğtim araştırmaya git dedi
Gul_se77 700 gibi bir değerle görünmez ne kese ne bebek doktor çok erken konuşmuş Sacmalamis degerin çok güzel artmış suan gitsen kese görünür
hepoyleolurzaten__ Gul_se77 bugün gittim daha yeni tahlil verdim oda çıktı kese de bebekte yok dış gebelik diyor
hepoyleolurzaten__ 2prensesannesiiii bugün gittim kontrole 😑 doktor dış gebelik diyor bugün kesin git eğitim araştırmaya diyor