Sevgibhr bende kullanmadım devletin verdiğini ocean aldım tamamen tercih veya psikolojik ne diye adlandirirsiniz bilmiyorum bana güvenli gelmedi d vit dahi almadım maddi imkanla alkasi var bence birazda güven ben guvenemedim dr.uma danıştım yoğun bakım hemsireyim bebek hemşiresi arkadaşım var ona da danıştım ocean da karar kıldım oğlum tadını seviyor 18 aylık olduk hala kullanıyorum artık dvit sağlık ocağının verdiğini kullanıyorum ama demiri degistirmedim