fayting Kızlar nasılsınız? 3.trimester nasıl gidiyor? Benim pek iyi başlamadı ya iştahım hiç yok. Bazen el ayak uyuşmaları oluyor. Bebek 2 gündür sadece kımraşıyor arada böyle bir iki yakandan tekme. 😢
sakinanneee3 fayting 28+1 otururken kaburgalarım acıyor içerde ne yapıyor bilmiyorum ama çok şükür iyiz bol hareketli
Hatice--- fayting sırt ve çatı kemiği ağrısı var bizde hareket var ama yeri daralıyor normaldir yani azalması hiç olmamasından iyidir uykusuzluk birde 🥲
Sedacaner fayting zorlu kısımlara geldik vücudum ağırlaşmaya başladı,bi uykum geliyor bir mide yanmalarım oluyor insalalh hayırlısıyla atlatalım son düzlüğü
Cana_ fayting bnde 27+2 yim nefes darlığı yaşıyorum bacak uyuşması bayadır var zaten ayrıyetten bel bacak ve çatı ağrısı beni baya zorluyor ama tek güzel olan şey bebeğimin çok hareketli olması mahşallah hiç uyumuyor sanırım🤣🤣🧿
Cana_ fayting bnm hep böyle valla diyorum bu bebek hiç uyumuyor mu temizlik yaparken bile o biyandan oynuyor içimde
Feyzsali 28+4 benim kızda çok hareketli dün kontrolümüz vardı 1257 gram olmuşuz hersey yolunda bel ağrım bazende mide yanmalarim oluyor
fayting Feyzsali bizim de dün kontrolümüz vardı her şey iyiydi ama hareketlerini az hissediyorum bazı hareketleri hissedilmiyor bile ultrasonda gördüğüm 🥹
fayting Hatice--- benim uyku düzenli ama sabah uyandığımda ellerim uyuşuk karpal tünel sendromu olmuşum elimde sinir sıkışması var 🥲
Cana_ sakinanneee3 valla uzanıyorum sola yatıyorum bu sefer bel ve bacak ağrısı tutuyor geri kalkıyorum başlıyor ayağım uyuşmaya bn bunları çok yaşadım biliyorum yani 4. Doğumum olacak bnm allah nasip ederse 🙏 çok çektim hepsinde yani doğuma kadar da geçmiyor dahada ağırlaşıyor