Bbsozlm Canım benim komşumda olmuştu daha dün konuştuk hatta doktor beyninde kist var geçer demiş ve geçmiş elhamdulillah bol bol dua et zaten doktorunda geçeceğini söylemiş içini ferah tut Allahın izniyle geçer
turkan_furkan magi ay çok sevindim inşallah bizimkide geçer ilk duyunca sanki sadece bizde oldu gibi hissettim ama şimdi sizin yazdıklarınızı görünce içim çok rahatladi
turkan_furkan magi evet bende kafama takmamaya çalışıyorum iyi düşünmeye çalışıyorum hep.3 tane olmasına çok şaşırdı doktor bende hiç görülmeyen bişey diye korktum ama şimdi okuyorum da bu durumu yaşayan çok kişi varmış.insallah bizimkide geçer bı an once.