Kızlar 3 gündür ateşim 37.5 - 39.2 aralığında düşüp çıkıyor acile gidiyorum parol serum takıyorlar eve geliyorum o an iyiyim 3 saat sonra yine ateşleniyorum. Parol hap ve aguementin antibiyotik verdi doktor haftaya salı doğumum var geçmeyen öksürük ve ateşim var o kadar yıprandım ki günlerdir son günlerimi bilemedim