Besst Kızlar görseldeki hangi otu suya koymamı tavsiye edersiniz hepsi bana birbirinden farklı geldi de 
11-02- Besst biz 3. Olanı koymuştuk ama bi faydası olmamıştı çiçek gibi açılmıştı ama rahim açılmadı benim 😅🙈
11-02- Besst evt cnm ot çiçek gibi açılmıştı böyle bardağa sığmazdı ama bende 1 cm bile açılma olmamıştı
Besst 11-02- böyle genelde büyük bişeye koyuyorlar yeri mi dardı acaba bardak dediniz o yüzden böyle düşündüm