Kızlar merhaba. Benim oğlum kıpırdamadığı zamanlarda karnıma hafif bastırmak yerine konuşmayı tercih ediyorum. Ve oğlum sesimi duyunca yani onunla konuşmaya başlayınca hareketleniyor, bana tepki veriyor. Sizde de böyle bir durum var mı yoksa ben kendi kendime sesime mi tepki verdiğini düşünüyorum ? 😂