BeyzaKaan kesinlikle öyle, insan deneyimlemediği bişeyden ister istemez korkuyor endişe ediyor ama atlatınca herşey geçiyor bitiyor bianda, yani her insanın acı eşiği farklıdır ama inanın doğum bitince ben bu muymuş ya doğum dedim hiçte korkutulan kadar ya da korktugum kadar yoktu. Hani derler ya doğum sancısı bi insanın bilmem kaç kemiğinin aynı anda kırılmasıyla ya da kalp krizi acısıyla eşdeğer diye, bence alakası yok. Tamam yine kolay değil ama o kadar zorda değil bence, şiddetli regl sancısı gibi ve zaten dk sürmüyor en fazla yarım dk anca sürüyor geçiyor sonra tekrargiriyor yani öyle aman aman dayanılmıycak gibi değil. Zaten Allah o gücü bize vermiş inanın çok güçlüyüz kaldırabiliyorsunuz sadece biraz yorgun düşüyorsunuz oda çok normal. O yüzden hiç korkmayın olumlama yapın pozitif girin oda çok önemli inanın çok yardımcı oluyor sancıları karşılamaya. Ve açılmanın hızı için her sancı girdiğinde çömelip geri kalkmaya çalışın, açılmanın hızını arttırıyor. Sağlıkla ve kolaylıkla gelsin sizinde güzel yavrunuz🙏🥰 sormak istediğiniz bişey olursa sorabilirsiniz elimden geldiği ve deneyimlediğim kadarıyla yardımcı olmaya çalışırım🌸