Swan97 5+1de gittiğimde keseyi dahi göremedik. Bugün 6+2yim doktor kontrolüm var dua edin kızlar bu sefer bebeğimin kalbini kesesini görüp duyalım sağlıkla. İlk bebeğimin kalbi atmamıştı çok korkuyorum