goktugalpmom Kızlar benım gibi kalp şeklinde rahım olup gebelıkte sorun yaşamayan var mı 7 haftalık hamileyim
123-4o goktugalpmom Benim de öyle şu an 5+3 oldum bi şey demek için çok erken herhangi bir sorunum yok şimdilik inşallah da olmaz 🙏
Dilan_55 goktugalpmom banada ilk haftalar da demişti doktor kalp şeklinde diye şimdi 34 haftalık olduk bi sıkıntı yok
bademommss__ goktugalpmom benim öyle 13. Haftya kadar kanamam oldu cok sukur igne ilac duzeldi ama yatarak gecirdim genel olarak kendinizi yormayın agır islerden uzak durun doktorunuz söyler zaten🌸
3438FG Merhaba 🌺 Arkadaşımda vardı böyle birşey ama gebelik için herhangi bir engel teşkil etmedi. Gayet sağlıklı bir doğum oldu 💐