Dilara_0 canım bedeninden bir insan var oluyor kolay mı? ilk oğlumda yaşadıklatımı anlatsam ağlarsın. 28 haftalıkken yoğun bakıma alındım. Artık hayati tehlikeye dönmüştü olay. Gözlerim görmüyor, kollarım bacaklarım tutmuyordu o kadar yani. Aradan 7 sene geçti 1 oğlum daha oldu 3 sene önce. Şimdi yine gebelik var ☺️ yani geçti gitti be yavrum. Allah’ım sağlık, huzur, mutlulukla kucağına almayı nasip etsin ❤️ moralini yüksek tut eski sağlığına kavuşacaksın hatta daha da sağlıklı olacaksın. Ki bebenin peşinde koşabilesin 😄