BuseSttt Benim 86 çıkmıştı 😵💫 Antibiyotik ve üromisin yazmıştı doktor.Onları kullandım sonradan da idrar yolu enfeksiyonu tekrar devam etti ama bu kadar yüksek çıkmadı hiç.Ayağını sürekli sıcak tutmaya çalış ve bol bol su tüketimi yap.Su çok önemli bol bol içince sürekli lavaboya çıkma ihtiyacı duyuyorsun ve bu da mikropların üremesini engelliyor.Allah şifa versin☺️❤️