E o zaman doktorada gitmeyin hiç? Ne çıkarsa allahtan sonuçta. Ultrason falan gerek yok sonuçta orda da bir sorun gözükebilir. Bilmediğiniz şeyler sizi üzmeyecekse 9 ay herhangi bir kontrole gitmenize gerek yok.
Kaldı ki zihinsel veya fiziksel bir engelin tedavisi olmasa bile, bilmek hayatınızı ve cevreyi ona göre hazırlamak demek. Yani bu ay ben stres yaparım kötü olurum diye yabana atılacak bir şey değil. Ortaçağda yaşamıyoruz