hifabostanci İlk gebeliğim yüksek riskli geçmişti, kızım bizimle beraber 1.5 yıl savaşıp aramızdan ayrılmıştı.. Şimdi planli gebelik ve tedavi ile hamile olduğumu öğrendim.. Çok mutluyum. Sizinle paylaşıyorum çünkü her birinizin kalbi o kadar saf ve güzel ki. İyi dileklerinizi başkalarında gördükçe de mutlu oluyorum. Sizin duanıza talibim.. Sağlıklı bir şekilde ilerleyebilmek için. Bu arada 5 ocakta 49.63 - 9 ocakta 405.6 geldi.. iyi mi sizce de. Allah kucaklarımızı boş bırakmasın inşaAllah. 😊
Pinark92 hayırlı olsunn çok sevindimm :)) Allah sağlıkla kucağınıza almayı , güzel bir hamilelik geçirmeyi nasip etsin inşallah 🙏🏻🌸 beta değerin de gayet güzel artmış :)