Cnscmrtplt ben orda 2021 de suni sancı ile yapmıştım
☹️ Dogumdan sonra süreç iyi odada teksin temizlik iyi
Ama ben Gecce 12 de girdim sabah 8 de çıktım ilgi alaka için iyi diyemem %50 diyim ona da suni sancı verdiler serumu takıp takıp gittiler arada da gelip açılmaya baktılar sonra dogum yaklaşınca çatala yakın odaya geçirdiler
Ben tam oda degişirken sancım tuttu dayanamadım yere oturdum 🥺 ordaki kadın güvenlik beni gördü kolumdan tutup da kaldırmadı bile odana geç diye de laf söyledi hatta bende bagırmıştım o can havli ile
Kıyafetlerini katılıyor veriyorlar kolunun altına
Ben rezil olmuştum
*Kolumun altında kıyafetlerim nereye gitsem götürüyorum
*Kocaman kıyafet giydirdiler heryerim açılıyor
- Serum baglayıp baglayıp gidiyorlar
*Bi de ben dogum yaparken bi sürü kişi vardı aglayan bagıran kavga eden of of 😏😏 inşallah bu sene güzel insanlarla karşılaştırır rabbim hepimizi🤲🏻