Kızlar 20 kasımda ilk gebeliğim düşükle sonuçlandı. 18 Aralıkta adet oldum. 1 ocakta korunmasız birliktelik yaşadım. Olası adet günü bugün başladı. Aşırı derece bel ağrım var karın ağrım var bir iki kez iğne batması gibi ağrı yaşadım. Kaşarlı tost çok severim ama dün akşam düşüncesi bile midemi bulandırdı. Döllenme olmuş olsa bile bu kadar çabuk belirti başlar mı ? Ne zaman test yapmalıyım ?