18 haftalık hamileyim, neredeyse hamileliği öğrendiğimden beri sağ üst karnımda her gün ağrı ciltte yanma sancı ve kramplar oluşuyor. Doktorlar gaz sancısı dedi ama Bi tedavisi ya da çözümü yok mu acaba? Dün akşam sancilardan ağlayıp durdum, gece sancidan uyandım sürekli