Havva122 Sezeryan doğumdan sonra korse kullandınız mı ne zaman kullanmaya başladınız Ve nasıl üründü kafamda deli sorular 🥲
KuzeyinAnnesi10 Havva122 bende bunu düşünüyorum pazartesi kontrole gidicem bakalım ne diyecekler. Löp löp ediyorum artık takmak istiyorum ama korkuyorum da
Tugbacircir Havva122 doktorum 3 günden sonra kullanabilirsin dedi ama ben 20 den sonra kullanmaya başladım yamuna diye bir markanın korsesini kullanıyorum memnunum
3438FG KuzeyinAnnesi10 Yaaaaa içim değişik oldu düşününce 😂 Bebeğim 19.haftadan beri ters durumda şuan 33 haftalığım hala ters. Doktorum olmaz sezeryan için gün vereceğim dedi. Biraz tedirginim 🤷🏻♀️