Ne acı çekmesi saçmalama☺️ inan ilk iki gün sadece çok ağrım oldu hastanede. Evet tuvalete bile zor gittim ama 10.gün gezmeye gittik hepberaber. 4 ay oldu ben sezeryan olalı. Bazen batma oluyor ama acı flan yok. Çekeceğin acı sadece 2 gün. Ona dayan gerisi kolay. Yanına birde gecelik al. Başından geçirirsin. Pijama giymek zor olur