Sevgitekin
Bende özel takipliydim normal doğum yapmak için 41+2 kadar bekledim doktorum baktı daha fazla bekleyemeyiz bebek hala kanala girmemiş sezaryana almamamız gerek demişti iyiki de aldı bebeğimi tam çıkartırken biraz kakasını yemiş ve solunumun da sıkıntı oluştu 5 gün yoğun bakımda kaldı. Niyetim sizi korkutmak değil ama doktorunuz nederse öyle ilerleyin bence