Gulsahhdd 39+4 üm 7-8 dk da bir düzenli gelen sancılarım başladı 1 buçuk dk kadar sürüyor her sancı sizce beklemeli miyim doktorumu aramalı mıyım
Yenianne7 Gulsahhdd Doğum sancısı gibi duruyor doktorunuzu arayın muhtemelen çağıracaktır. Hayırlı doğumlar dilerim 🌸
Esenha Gulsahhdd su veya nisan gelmesine gerek yok onlar dogum anindada gelebilir.suan dogum sancisi hastaneye gitmelisiniz dus alip cantanizi alip gidin
Sevgitekin Gulsahhdd o sancı bana da gelsin dıe bakıyorum artık 🙈40+1 🤷♀️hiçbişi yok malesef… Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Dualarımızdasınız
Gulsahhdd Ezgimomssx gorustum hemen gel dedi nişan da gelince gidiyoruz simdi, adet sancısından daha siddetli belden giriyor kasılmalar anlamamak zor