Kubra-00 belki o an Allah tarafından bi soğukkanlılık geliyor, bilemiyorum😊 Ben de ilk doğumumda sezaryen tarihinden 1 gün önce sabah yataktan kalktığım gibi suyum geldi. Eşimi uyandırdım, hastaneye haber verdik. O arada ben duş aldım, eşim hastaneye gidecek çantayı falan kontrol etti. Sonra eşim duş aldı, hazırlandık. Tanıdık bi taksici vardı, onu çağırıp hastaneye geçtik sakince. Sonradan kayınvalideme haber verdik, onu da aynı taksici getirmiş. Hiç doğuma gider gibi bi halleri yoktu demiş bizim için 😅