Esraleyna Kızlar hepinize selamlar 💃 Fark ettiğim kadarıyla kararsız kalan bir çok annemiz var, kız ve erkek isim önerilerinizi alalım 🥰 Biz 36 haftalığız isim Duru olacak insallah 🍀
EmirAsafMomm Esraleyna iki kızım var biri begüm hira öbürü öykü Lina bide oğlum olacak inşaAllah 🧿onun adı da emir Asaf olucak fikir olur herkese ☺️🧿💗
yagmur_66 Oğlumun adı Harun Emir kızımınki Ravza Nur Allah nasip kısmet ederse bunu doğurmaya 8 gün kaldı adı Mustafa Emin olacak
Nurov Bi oğlum var adı Tuğra Mir İkinciye hamileyim erkek olursa Tuğrul kız olursa Tuğçe Nur olacak🫠♥️
Nilhande Aynur_41 Benim kizimin ismi Nilhan Simdi Yine hamileyim kiz olursa aslihan koyucam bende han lardon gidiyorum 😃 Benim ismimde Hande 😃
cnsuozz Benimde kızım olucak Nil Sena vericem ama Alya Duru ismini çok beğeniyorum erkek olsaydı da Ahmet Bera Yuşa Selim Yiğit bunlardan birisi bardı aklımda
BernaKi cnsuozz Bera ismini çok duymuyordum. Oğlum 7.5 aylık Hamza Bera ismi burda gördüğüme sevindim.☺️
Kvsrdrgn Esraleyna şubatta doğum olacak şu an 34 haftalığız şimdiye kadar çok fikir değiştirdik ama en son Asil Kağan da karar kıldık 💙
Aslan4mom Esraleyna maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah oğlum dört yaşında ismi Cengiz Aslan ikinci oğlumun ismini de Yusuf Ali koyacağız kısmet olursa