Kocc10 tabiki bakarlar fiyatlar zaten uçmuş ben seker olduğu için hem endokrin hem kadın doğum devam ediyorum ikisi 3 bini geçiyor valla uçmuş yılbaşından sonra her türlü gidiyorum hatta bazen telefonda aciyorum diğer muayeneye kadar su su var diye telde yonlendiriyorlar hiç takılma direk git