ParodiMom Evet aç gitmeniz gerekiyor benim doktorum şeker yüklemesine gerek duymadı birer saat arayla açlık tokluk ve 2. Saat tokluk kan şekerlerine bakıldı ve bir sorun çıkmadı çok şükür