Bir kadının en büyük sınavı kesinlikle hamile olduğu zamanmış bunu cok iyi anladım. Hem basurumdan dolayı hem göbegimdeki bebisten dolayı hem asırı kilo aldigimdan dolayı nefes alamadıgımdan uyuyamıyorum. Uyusam 1 saate 1 uyanıyorum. Artık rahatsızlıktan dolayı günde 2-3 defa dus alıyorum. Canım her tarafımdan acıyor. Bunaldım demek istemiyorum, sanki bebisime haksizlik yapiyorum gibi. Of of ne olacak bizim bu halimiz 36 haftalik annisler