Anonim1_23 Başlıkta belirttim zaten ben çok zorlandım oyüzden buraya detaylı yazmıyorum sorusu olan varsa cevaplarım kızlar iki doğumuda yaşadım nerdeyse
Medineuyanik Anonim1_23 merhaba , gözünüz aydın öncelikle bebeğinize kavuşmuşsunuz . dogumunuz nasıl başladı acaba , bende 35+1 im şuan dün kontrolde nst de sancı çıktı doktor her an hazırlıklı ol dedi banada
Fdmgnr Anonim1_23 bende öyle olmuştum hem suni sancı aldım normal için. Okadar saatler sonra sezeryana alindim hem onun acısını yaşadım. Zor durum geçmiş olsun bebeğimiz için herşeye değiyor
Aliefezeyno Fdmgnr merhaba çok geçmiş olsun bebeğiniz nasıl kuveze alındı mı benden erken doğumdan korkuyorum
Aseer Anonim1_23 gözünüz aydın sağlıkla büyüsün inşallah🙏🏻ben de 36+6 yım yarın kontrolüm var. Sizde ki belirtiler neydi ? Benim ilk defa dün karnımın üsünde kasılma bir ağrı oldu biraz korktum açıkçası. İlk bebeğim olduğu içinde hiçbişey bilmiyorum
Bebekbeklrkn Bu ara noluyor ya her gördüğüm erken doğum 😩 bende 33 haftadan beri sancı çıkıyor nst de 34 te yine çıktı bende bekliyorum bakalım iş yapma dedi eşim yardımcı oluyor hiç değilse 10 gün dolsa iyi olur dedi doktor 35 haftaya cuma giricem
Bebekbeklrkn Anonim1_23 Banada girer yada girmez büyük hastaneye git acil doğum başlarsa dedi sizin bebek nasıl kilosu falan canım geçmiş olsun