selam kizlar ben 30+5 haftalik hamileyim ve iki gündür baya bel agrisi cekiyorum ve bi baski var vajinamda dün doktora gittim herseyime bakti iyi dedi.. baskiyada bebek büyüdükce normal ve bebegin kafasi asagida dedi.. sanki ben her an dogurcakmisim gibime geliyor.. etraftada cok erken dogum görüyorum okuyorum, bu aceba etkiler mi habire dogurcam diye düsünmem cünki daha cok erken bebisimin gelmesi icin.. sadece o his bende mi var?? Kafayi yicem az kaldi 😁