_Annemmm4 Kızlar 19 haftaya girdik bende karnımın alt kısmında şiddetli bir ağrı var bi sağ tarafıma vuruyo bi sol belime de vurdu şuan hemen kendimi korkutmak istemiyorum nedir bu sizce bilgisi olan yazsın normal mi bu ağrılar
mysa26 Sıkışmış hissediyorsanız gaz sancısıdır. Yavaş yavaş hareket edince geçiyor. Ama yinede riske atmayın gidin bir görünün böbrekle ilgili de olabiliyor bazen