Sevgitekin özetlemek gerekirse
ben evrak imzalarken deli gibi azarlandım sancı çekiyordum ve odaklanamıyordum imza atmaya 9 cmle gittim bu arada
doğumhaneye çıktığımda tansiyonum düşüyordu kaç kez bayılacak gibi oldum ama hiç bir hemşire yalvarmama rağmen elimden tutmadı koluma girmedi bir başınasın kurbanlık koyun gibisin gibi değil öylesin hatta
doğumda zorla kesmeye calıstı ebe istemedim azarlaya azarlaya doğurttu beni oysa sadece nasıl ıkınmam gerektiğini sormuştum
doğumdan sonra annem odaya gelene kadar yaklaşık 3-4 saat çıplak ve kanlı pis bi vaziyette kaldık temizlenmedik kızım giydirilmedi hatta eşimi arayın dediğimde aşağıda kimse yok denildi ki aşağıda ailem annem babam eşim varken!
zor bela annemi içeri aldılar telefon yasak dışardan yemek yasak su bile yasak anlayacağınız cezaevinden bin kat kötü ki annem o gün oruçluydu ona yemek vermediler ben bana gelen yemeği onunla paylaştım temizlikçiye yalvara yakara çay su alabildik paramız yok muydu vardı ama o an paranız olsa bile itten farksızsınız
kızımı eşim eve giderken gördü ben ne normal odaya alındım ne eşimi yanıma aldılar hepsini geçtim odaya girenin çıkmasına da izin vermiyorlar sözde namahrem diyorlar diğer anneler rahatsız oluyor diyorlar ama odada tek başınasınız sadece siz benim eşime namahrem de erkek doktora hemşireye mi namahrem değil?
o hastaneden çıkmak için dua ettiğimizi biliyorum ben en yakını o diye herkes övüyor diye gitmiştim ama pişmanım sonrasında kimlik çıkartmak için çağırdılar eşim gitti ismini kaç kere yazıp kontrol etmesine rağmen kızımın adını yanlış yazdılar 1 yıl olacak ben 1-1,5 saat içinde öyle kolay öyle kolay doğurdum ki ama doğumdan sonra sürekli kabus gördüm ağlayarak uyandım öyle büyük travma kaldı ki bende orada tek öleceğimi sandım şu an 2.yi yapmıyorsam sırf bunun korkusu kaldı diyedir allah düşmanımı düşürmesin bana bide kontrol zamanı bile gittiğimde doktorlar azarlıyordu şeker yüklemesi niyr yaptırmadın ne kadar bilinçsizsiniz bebeğin iri nasıl doğuracaksın vs 2 hafta öndeydi hep açlık tokluk verdim gayet sağlıklıydı bana çocuğum hastalıklıymış gibi davrandılar empoze ettiler o gün çok ağlamıştım eve gelene kadar