RRabia000 Kızlar kasılmalarla birlikte şiddetli bacaga vuran ağrı ve kasık ağrısı doğum belirtisi mıdır yaşayan var mi
umrumdadegil RRabia000 eğer dayanılmaz sancıların varsa git görün nst falan yaparlar açıklığına bakarlar başlamamışsa doğum eve gelirsin
RRabia000 Hastaneye gidip gitmemek kararsız kaldim geçenlerde de böyle düzenli giderken arası uzayıp geçmişti bi süre sonra🤦♀️
RRabia000 umrumdadegil dayanılmaz değil aslında ama karnımdaki kasılmalar şiddetli biraz kasigima vuruyo baya ama bariz belimde ağrı yok
Sevgitekin RRabia000 son zamanların artık tedbirli olmakta fayda var dayanamazsan durma git hastahaneye için rahat olur 🌸
umrumdadegil RRabia000 git canım yinede bi nstye bağlarlar baksınlar haftan da gelmiş zaten sağlıkla kucağına al inşallah 💜
Sevgitekin RRabia000 doğuma yakın zamanda hareketlerinde artış oluyor diyenler var gerçeklik payını bilmiyorum. Bende 40+1 im bekliyorum. Sağlıkla kavuşalım inşAllah 🌸🤲
RRabia000 Sinemarya58 cuma günü sezeryan günüm aslında ilki sezeryan olduğu için iki gün önce de doktor kanala yaklaşmış demişti ama geçenlerde de buna benzer yaşadığım için kararsız kalıyorum
RRabia000 Sevgitekin sizinde haftanız gelmiş baya sağlıcakla kucağınıza alın inşallah 🥰benim bebis genel olarak çok hareketli olduğu için anlayamıyorum pek onu
Sevgitekin RRabia000 inşAllah çok teşekkür ederim ☺ benim bebekte öyle çok hareketliydi artık yer kalmadığından azaldı bakalım bizim sürecimiz nasıl olur 🙊 dualarım sizlerle 🤲🌸