Teraziii
Yarını beklemen doğru değil, akıntım vardı ve bu durumu doktora söylediğim zaman bana kahverengi veya kırmızı renginde değilse panikleme demişti. Ve senin ki de kahverengi şekilde geliyormuş, bence bir kadın doğumu olan acile bir görün hem için rahat etsin hem bir şey varsa erken teşhis edilsin.