Gamze-1993 Merhaba arkadaşlar bugün 24.haftaya girdik ama hastaneye yatisim yapıldı bebeğin suyu sızıntı şeklinde geliyormuş dualarınıza ihtiyacım var
Eflinlina Gamze-1993 Allah yardımcınız olsun inşallah hiç birşey olmaz ve vakti zamanında alırsınız bebişinizi kucağiniza su sizdiğini sizmi fark ettiniz doktorunuzmu söyledi 🙏
zehraks Gamze-1993 merhaba nasıl oldunuz ve sızıntıyı nasıl fark ettiniz rabbim şifanızı versin inşallah
Gamze-1993 zehraks ıslaklık vardı canım akintim hep oluyordu ama bu akinti gibi değil şu gibi ama renksiz kokusuz kaygan olmayan bi sıvıydi suphelendim gittim test yaptılar pozitif cikmisti