Duygumsu Şuan 13. haftadayım ve kasıklarımda üst üste saniyelik ağrılar giriyor gidiyor normal mi yaşayan var mı
Asyaeylul2816 Duygumsu rahim büyüdüğü için kasılma ağrı normal ama sen yinede gün içinde uzan ayaklarını kaldırarak ve hergün 99kere el-mübdi zikrini çek karnını sıvazla ardılma bianda fevri kalkıp oturma
Kubrakrdag Çok normal canım hatta ilerleyen haftalarda yürürken birden bıçak saplanacak korkma ilişkiden ve çok ayakta durmaktan kaçın azcık en azından 22 haftaya kadar
Selensse Kubrakrdag bana da yardım eser misiniz tuvalete kalktım ve sonrasında karnıma ağrılar girdi 10+2 yim
Duygumsu Kubrakrdag teşekkür ederim ilk hamilelik olduğu için çok tecrübesizim her şeye evham yapıyorum. Doktor ilişki serbest dedi ama korkudan onu bile yapmıyoruz 😄
Kubrakrdag Selensse canım oda çok normal hepsini yaşadım bende birşey olamaz korkma büyük tuvaletini yaparken ıkınma çok olurmu rahşm büyüyo ya o yüzden ağrı normal yat dinlen bol bol
Kubrakrdag Duygumsu sakınan göze çöp batarmış Herşeyi düşünme olurmu benim lekelenmem oldu kalktım cam sildim şimdi 36 haftadayız 🤣
Kubrakrdag Duygumsu yiyecek ekmeği varsa rabbimin izniyle sağ Salim olur öyle düşün canım dualarım sizlerle 🙏😘
Duygumsu Selensse o haftada doktorum yoğun kan gelmesi ya da çok şiddetli ağrın olmadığı sürece sorun yok demişti
Selensse Selensse bide kalça ağrısı hakkında bi fikriniz var mı bu dönemlerde acaba oturmaktan mı diye düşünüyorum ama araştırırken magnezyum eksikliği falanda gördüm
Duygumsu Selensse ben ilk haftadan beri magnezyum kullanıyorum ocean mag çok memnunum daha öncesinde fıtık sebebiyle olan ağrılarımı bile azalttı sizde kullanın bence vücut ağrılarına ve kabızlığa çok iyi geliyor